Kiss i hjärnan

Ahja nu vet jag ivf hur jag jobbar denna vecka, enligt mitt schema så jobbar jag Onsdag-Söndag men så vart det visst inte... Utan jobbar bara Tisdag-Torsdag. Tur chefen ringde annars hade jag inte ställt väckar klockan till i morgon bitti.

Mkt knepigt för jag har aldrig jobbat bara 3 dagar på en vecka, det m¨ste betyda att jag har en fulldagars (7 dagars jobb) vecka nånstands på mitt nya schema. Hm ska bli måttligt spännande att se i morgon när jag ska hämta det nya schemat.

Jag blir fan tokig av att vara sjuk, och i dag tänkte jag (eller jag planerade) att ut och jogga en sväng. Men va fan det kan jag ju inte göra, måste ju vara "frisk" så jag kan jobba i morgon. Gah! Blir galen och irriterad som fan av att inte vara ute och röra på mig...

Käka vindruvor i dag, och så köpte jag äpplen oxå, fan tre äpplen för 22 kr, är det normal pris? Ahja äpplen är ju inte ens gott så 22 spänn lät fan dyrt.... Då äre ju billigare med godis, men det är ju inte helg nue, menmen...



Jag tänkte på en sak i dag, eftersom mitt blodtryck är lågt (för lågt) då borde det ta längre tid för mig att dö än en som har för högt om vi skulle skära pulsådern av oss. Eller har ja fel? Det måste jag fråga läkaren nästa gång jag ska dit på kontoll x]

-TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0