Vad är Hockey?

Jag vet!

Man behöver:
  1. 5 Testosteron pumpade killar med en träpinne i handen
  2. 1 Dum gubbe inlindad i  bubbelplast som ska stå i mål (även han vill ha en träpinne!)
  3. Ett gigantiskt akvarium som dock INTE får fyllas med vatten (utan bara lite is på botten, alla är inte simkunniga)
  4. En rund plastbit (som är målad med spritpenna så den är svart)



Så vad händer då när man stänger in allt detta testosteron i detta Jätte akvaruim?

Jo, sörru att de slår lixom slint i huvet på dem. Dom kastar sina träpinnar efter varandra, bryter nyckelbenen på varandra osv för att få tag på den gyllene plastbiten!
Jo innert inne så vet nog alla att den där plastbiten är just "bara en plast bit" MEN i hela 60 minuter så kan den där förbaskade plastsaken kännas som liv och död för dig.


Vad har jag att uttala mig om det då? Nä inte mkt alls faktist, men det är roligt att människan ska vara den mest intelligenta av alla arter... Behöver jag säga ngt mer?




En plast bit, ett Jätte akvarium. Ja alla resonerar vi olika ;) Just harmless thinking!


-TJING

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där känns som min arbetsplats... Du har inte tänkt på en annan karriär :P norrmän är galna! Kram kram

2009-03-26 @ 17:28:43
Postat av: Tessan

Haha snyggt Åsa att skriva ett anonymt inlägg så jag kan räkna ut att det är du;)



Byta karriär? Till va då?

2009-03-26 @ 18:03:39
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Kusiiiiiiiin

hähä jag tänkte att du kunde ta mitt jobb, du har ju liksom förmågan att räkna ut saker! Jippie, nu är jag i Sverige igen :) Jag förstår inte varför mitt inlägg blir anonymt, kanske din blogg inte gillar mig... Kram!

2009-03-28 @ 09:41:28
Postat av: Tessan

Bli psykolog? hm nä jag ser ju på dig var konsekvenserna blir när man är en sån;)

Hm...Jag ska ge bloggen spö så skärper den sig kanske;) kram kram!

2009-03-28 @ 20:54:21
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0