Familjen Hummla

Jag har fått en hummle mamma på min balkong =) Hon bor i plåt listen intill dörren. låter som massa hummle bebisar om man håller örat emot, spännande:D ska man mata dem? Men med vad då? :S Ngn som vet vad en hummla äter?


Nyss städat akvariumet eftersom min tvätt tid vart snodd!!!!!!!

Ahlström gav mig världens idé att kasta ut bovens kläder på golvet, det var en kanon idé tyckte jag oxå.


Men den tanken varade inte så länge. Boven i dramat var självaste hyresvärden!
Hur hade det gått om jag kastat ut hennes tvätt på det inte allt för rena golvet?

Nu i efterhand så hade jag gärnat vela veta hur det hela hade slutat. Det kunde ha blivit extrem intressant x]
det som skulle ha skett i mina teorier är antagligen:

1. Jag hade helt plötsligt fått ännu en hyres förhöjning
2. Jag hade fått mig en utskällning pga att jag kastade ut hennes tvätt
3. Hon hade bett om ursäkt för att hon tog min tid
4. Vi hade båda stått och gormat på varandra tills hon hade gett sig
eller
5. Hon hade låtsas som ingenting och trott att allt var frida och fröjd, plockat upp sin tvätt och gått

Vad tror ni?


Jag är ivf glad över att min impulsiva sida höll sig undan denna gång. Känns inte som detta kunde ha slutat bra.
Men jag är nu på efterhand ännu surare att det var hyresvärden som snott den och inte en av de förbannade ligisterna i trappen...


Väntar på att Frida ska komma hit så ska jag färga hennes hår, sen blir det att tvätta och dammsuga/skura golv. BLÄ!



-Massa extra energi efter de positiva samtalet som jag fick i morse :) Är så glaaaad!



-TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0