Ullvi backar

Åkte hem till pappa i natt, Alvin skulle in på akuten ännu en gång. Han hade ont över allt stackarn...

Ivf så var jag ju barnvakt till Limpan (Elina), slog på en film och båda som 20 minuter tidigare hade sakt att vi var jätte pigga somnade som stockar...

Både jag och Limpan är sånna som slåss i sömnen och jag vaknade av att jag drämde till Limpan. Sen har jag ett vagt minne att jag fick mig en spark i magen tillbaka men är inte helt säker. 
Skönt det var med sovmorgon!
Har inte fått sovit ut så här på hmm, ja jätte länge!

Lillebror är ivf på väg hem igen

Nä nu är det dax för lyx frukost som pappa har gjort :)


-TJING

Mina två änglar
Mina två änglar <3 Tessan är en stolt storasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0