Alla har vi ett totemdjur innom oss

Ja ivf om du var med i min dröm! Helt jävla C**P  var drömmen, vi gick på dagis allehopa (kommer inte ihåg nu vilka av er det var men ahja skit samma) '
Sen började vi slåss!!!

Shit värsta gangsta!?! Men NEJ? Vi hade ett varsitt totemdjur istället, ni vet typ som pockemon?
Alla har ngt djur att slåss med men djuren var tecknade och såg ut som om de skulle passa in i en barn film för 3åringar...jääävligt matcho att slåss med


Typ så här såg mitt Lejon ut, men den var inge bra för den förlorade HELA j**la tiden
nbcsi
Den som hade flodhästen va ju lätt coolast! Åh ni skulle ha sett den asså:D Värsta bauta stor å typ blå /grå och vann över Alla. Don´t mess with Flodhäst! ...ja tyvärr så är jag seriös om detta.


Ahja mitt lejon var ivf bland dom sämsta för han ville bara bråka med tigern. Dumma lejon....




Fast Tobbes dröm var nog snäppet värre, i hans dröm var jag tvungen att ta pencilllin varje gång det är Fotbolls match...Wtf lixom? :D Haha! Polisen letade efter mig för att jag skulle få min medicin osv.

Den drömmen hade jag oxå velat drömma!  Allergi mot Fotboll = Tessan like it :D Hahaha!


-TJING I LUREN

Kommentarer
Postat av: Mia

haha, mina drömmar är inte mycket mer normalare du ;)

2009-11-05 @ 11:18:43
URL: http://miasfargstarka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0