Ja, jag vet då inte...

Sa det till Frida idag. Har en konstig kännsla av att ngt kommer hända innan denna dag är slut, ngt negativt.


Kanske har det gått "för bra" sista tiden så mitt huvud spelar mig ett spratt? Men jag brukar ju inte ha fel...




Jag vet vad jag vill ha i julklapp Mattiaz ! Extremt underhållande och ursöt bög :D



Ja jag är inte på blogg humör, men läste nu mitt horoskåp oxå. Ngt komer hända :S

Horoskop för Jungfrun

Lördag den 21 November 2009



Du får veta en nyhet som du först upplever negativ. Men plötsligt blir situationen en annan och du ser det positiva i sammanhanget. Det ser också ut som om du kommer ut på en kortare utflykt. Den blir lite äventyrlig, men allt slutar lyckligt.





Nej nu skiter jag i allt och går och lägger mig. Men jag ska ju tydligen ut på en kort utflykt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0