Jag drömde om dig...

men det var bara en dröm...



Du lekte i snönn och var så där över lycklig som du alltid var när första snön lagt sig. Jag beskrev förra året hur du såg ut, och det var precis så du såg ut denna gång oxå . November 2008 - Det snöar



När jag vaknade från drömmen så tittade jag ut, det är alderless vitt över allt. Vill gå ut och göra snöänglar! Fast det är ingen mening längre, inget är lika roligt som förut. Det är verkligen så, med honom så kunde jag vara den starka flickan som klarade allt! Han stöttade mig alltid, vad som än hände.


Min fina, fina vän.

Dina genom varma, bruna ögon som kunde se rakt in i själen på mig. Du var mitt ljus när allt var mörkt. Jag var aldrig ensam när jag hade dig.
De dagarna jag mådde dåligt fick jag borra in mitt ansikte i din päls, du gav mig så mkt mera än bara lugnet. Du förstod innan jag ens visste hur min dag skulle bli.

Åh vad jag saknar dig. Min fina, fina vän.

Jag skulle kunna offra allt för att få se dig en sista gång, en sista gång jag får känna den där tryggheten som du gav mig.

Ovillkorlig kärlek, det var bara så Du&Jag.
NJKCBdcösbjkd
Min ängel som räddat mig fler än en gång från allt... Vi kommer att ses igen




Jag skulle kunna skiva hela natten om honom, ingen kommer ändå aldrig någånsin förstå hur mkt han betydde. Det förstår nog inte jag heller knappt, gör bara så ont när minnena kommer så nära in på en.
Hjärtat brister och en bild av dig finns framför mina ögon.




4/12-08 citat
Snöhunden:) Min, bara min hund:)



Fan fan fan va jag älskar dig! ... :*(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0