Jag skulle kunna döda ngn just nue

Inte en blund på hela natten. För jobbigt att titta på tv, blir som blixtar i ögonen på en så man mår illa.


Grannen under spelade musik och Svartskallen alias Neger jäveln i dörren brevid har haft tio olika människor som gått in och ut genom dörr jäveln så fort han under blivit tyst.

Ja inte vet jag men jag brukar ivf stänga dörren som vanligt folk och inte SLÅ igen den allt vad man kan!


Just nu finns det bara svordommar i mitt huvud, men när en negerjävel och en akoholist jävel gör så att man får 7 timmars (en timme åt gången) sömn på två dygn. Nä då blir tillochmed fröken Bejefalk benägen att kunna vrida nacken på dem.



Gah!!! Fan vad jag hoppas att grannarnas Karma är nere i botten och att de återföds som maskar. Amen!



Döööööda dööööda, måste vara omogen och skriva negerjävel ännu en gång bara för att!




-Gud ser er oxå, och hoppas ni dör era förbannade äkliga grannar, dööööööööööö!! Snälla?




Min hämd?

Jag ska spela BARA rasist och vitmakt musik i en vecka och enbart på nätterna (så klart?)
Sen ska jag gå bergsäkra gång med en kött yxa och lemlästa de jävlarna. ska tvinga dem äta varandras kroppsdelar.
SEN så ska jag sätta dom framför tv:n och så ska dom få kolla på telitubbies i minst ett halvår innan jag tillslut ska skära halsen av dem med runda stenar....


Nä det skulle jag aaaaaldrig göra......





Jo raderar nog detta inlägg den dagen jag fått sova...



Kommentarer
Postat av: [M]

Det F-N Orättvist detta skit! Förstår dig i din situation och rättvisa verkar det F-N inte finnas tyvärr. Dessutom verkar dessa gula hus snart även rasa Ja kan förklara när vi skrivs sen.

2009-11-16 @ 21:03:26
Postat av: Bror

2009-11-20 @ 21:53:06
Postat av: Bror

Funderat på att flytta? Lär ju finnas lite utbud i Köping att välja på. Det mesta är väl bättre än Borgmästaregatan väl? Ha d syster!

2009-11-20 @ 21:57:42
Postat av: Tessan

Ja du har ju också bott här så du vet ju hur det är, skit ställe rent ut sagt! Jo ska nog leta efter ngt nytt ändå... Hade!

2009-11-20 @ 22:04:48
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0