Ledig :)


Yes nu har man jobbat fem dagar och det känns helt okej. Förutom febern och de vita prickarna i halsen...

Igår var nog värst, hade aldig klarat av dagen om inte underbaraste Tobbe hade kommit förbi med 1g Alvedonen och massa halstabletter. Gulle dig :)


Grannen som höll på att flytta ut är inte helt borta än... HELA JÄVLA natten spalades det Christer Sjögren! och kl 10.00 så vart det igång igen! Jag tror han sover nu så nu är det Pay-Back-Time!


Ska ta ett varmt bad med massa skum, och vet ni? Ska sätta på en skiva med massa rap (en låt handlar om att han vill slajsa alla samhällsparasiter = raggare :) )





Jag drömde om Fridas gamla bil, hennes gamla Sunny. Vi åke genom stan och jag sjöng:

-Allting kan man köpa, men ingen vill köpa suuunnnyyyy...   (Tomas Di Leva låt, fast bytt text...)


Då kommer det fram en neger och ba:

-Hor mucket do ska ha for biiilen?


Intresse klubben antecknar hoppas jag :) För jag kommer inte ihåg mera om vad som hände haha!




Visste ni en sak, hittade originalet till Volbeats låt. Ibland är nästan The Tourists bättre..?




Volbets verision...





-Nä badet väntar... :) Mys pys!


-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0