Men Tessan, en Flygekorre är fortfarande en Ekorre fast den kan flyga förstår du väl?

What? Förstår ni ngt av det dära. Det gör *** inte jag!

Jag avskyr människor som hittar på egna ordspråk och avnvänder dem mot resterande oskyldiga befolkningen runt om kring sig. Aktiv dumhet borde vara straffbart!


Jag kan flyga, jag är inte rädd...
cndwoef

Dom är ju inte alls lika...

chbsdöiubvfiho

Menade han att om man inte kan flyga så blir man uppkäkad av en katt?



Jag tror faktist att det var ngt fel på en viss "lärar generation". Dom åt nog alderless för många jästa bigarråer som barn, helt klart.



Vill ni ens veta vad som startade diskutionen? Ni som inte vill kan strunta i nästa stycke...

-Ja jag ska skriva prov nu, kl är 14.15 faktist.   Jag
-Jahaja, jasså, jaja det säger du... Läraren
-Nä, jag tycker det bara är så roligt att gå till skolan och träffa alla lärare det är därför jag kommit hit... Jag
-Jahaja på så vis, menar du på det viset.. jaja...  Läraren

(Jag funderar på om han vekligen inte är lite utvecklingstörd trotsallt. Stort ordförråd kan karln ju inte direkt brilljera med. Står och väntar på att få mitt prov... Efter tio sek säger jag)

-Du, tid är pengar men pengar är inte allt, kan jag får skriva mitt prov nue? Eller ska jag komma tillbaka ngn annan dag?   Jag
- Men Tessan, en flygekorre är fortfarande en ekorre fast den kan flyga förstår du väl?  Läraren



What´s the point? Well I don´t get it...





En IQ befriad låt som min lärare säkert skulle tycka var bra, Idiot

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahah VA? Vad är det för typ? o va menade han? Fattar inte poängen...

2009-11-05 @ 16:54:30
Postat av: Tessan

Nej jag är lika förvirrad jag oxå... Men nu vet jag att vilken idiot som helst kan bli lärare ivf:)



Men finns det normala lärare? Hm...

2009-11-05 @ 17:16:35
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0