Nöff Nöff

Mjo så äre...

Eller ja egentligen så är det ju ingen som vet heller?


Tessan ringde till sjukan:

-Ja hej?
-Ja hej mitt namn är Theresé Bejefalk, jag tror jag har åkt på svininfluensan.
-Jaha okej, ja vi har inte resurser att kunna ta ngt prov på dig och det finns inget vi kan göra när du inte är i en riskgrupp... Men vilka symptom har du?

Rabblar upp symptomen...

-Ja det låter som att du är en av dem som är drabbade tyvärr. Du får inte lämna lägenheten på 4 dagar helst. Du ska ivf vara feberfri.
-Okej...hej dårå...


Nä jag håller stenhårt på att jag har träningsvärk i alla lederna och typ klimakterie svallningar... Om sjuksköterskor får ställa diagnos utan att veta, så får väl jag oxå det?




Det är värdelöst ivf, trött som en gnu.  När jag varit vaken för länge så höjs febern. Hurray! 

nöff
GNÄLL, GNÄLL, GNÄLL, GNÖLL, GNÖLF, GNÖFF, NÖFF, NÖFF...

SVIN-rolig bild, inte sant? äre så där man ser ut när man drabbats av svininfluensan? *I´ll just womit..*
En tanke bara, varför har hon ett band runt tutten? :S




Gah har så förbannat tråkigt, går och pratar med katten och berättar SVIN-roliga skämt för henne. Nattis skrattar nog innerst inne... :)



Så jävla tråkigt att vara instängd själv, är det ingen mera som har svinis som kan göra mig sällskap?:) Inge roligt att dra sina skämt för sig själv (och katten)...






Nä lyssna på Kent och skära mig i hendlederna med runda stenar is the grej...



-NÖFF NÖFF




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0