GAH! Det ligger ett hjul på golvet!!!

Vad händer?

  1. Tessan hittar ngt på golvet
  2. Konstaterar att det är ett hjul
  3. Funderar på vart hjulet hör hemma
  4. Kommer på att det är säkert till dammsugaren
  5. Vänder upp och ner på dammsugaren
  6. Sitter och tittar... tankarna snurrar som bara den
  7. Undrar hur många hjul en dammsugare ska ha? Hm...
  8. Ringer Tobbe och frågar hur många hjul...
  9. Det skulle vara tre, MEN min har ju redan tre, vart ska hjulet vara?
  10. Lägger på... Tittar argt på dammsugaren
  11. Öppnar dammsugar jäveln och funderar på om jag ska demolera den? Kan ju vara kul å se hur den ser ut innuti? Nej, det ska jag inte göra. Ska ju städa, inte ha sönder saker...
  12. Suckar och byter till Johnny Cash skivan...
  13. Skiter i allt och fortsätter dammsuga ändå!
  14. Fan va konstigt allt låter:S *RASSEL RASSEL*
  15. Tessan får cp-mongolid-damp och skriker!
  16. Sen ser jag vart hjulet ska vara, på den dära Grejen som man suger in allt i. Munstycket eller vad man ska säga...
  17. Tänker att detta ska jag inte säga till ngn! Ska låtsas som som ingenting...
  18. Bloggar om det

Duktig IDIOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0