Sveriges mest korkaste blondin

Mjo det är nog jag.

Köpte frukt igår, bananer och honungs melon!


Yummi :) MEN! jag kan ju inte äta banan:S Så varför köpte jag ens det?


Tessan tar en paus från pluggandet och ska käka banan, vad händer? Kväljningar och spyr upp banan jävlen! Eller a jag hade ju bara tagit en tugga men det fattade ni nog säkert...


Hur kan man ens glömma en sån sak?:S






Gah! Jag ska sluta analysera, jag blir cp i huvudet! Varför? Till vilken nytta?


Det är konstigt, jag har fortfarande inte betämmt mig, kan inte prata med ngn om det heller för det ska enbart vara mitt beslut. Men det gör mig totalt galen:S
Mitt beslut är som en velande harpallt som ska flytta hemifrån. Vad kommer alla andra tycka? Att jag gör världens misstag som jag kommer ångra hela livet? Men vad vill jag egentligen? Gah! gubbar i huvudet, jag skulle vilja åk upp till en stuga i norrland och vara eremit för ngt år eller två kankse.

Nej mer än så delar jag inte med mig idag, ni kan ju fundera. Men jag är expert på att dölja det jag egentligen tänker och känner...Oavsett situation


Promenad nästa och ta död på tankarna...

-TJING

defwaoknifw
hatar mina fläsk armar,
men idag har jag äntligen fått träningsvärk i dem!

Plötsligt händer det

Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe du och Wistrand me era gubbar i huvet :p hehe Hoppas dom försvann!

2009-10-28 @ 22:02:17
URL: http://ziinken.blogg.se/
Postat av: Tessan

Men usch jämför mig inte med den människan o.0



;)

2009-10-29 @ 08:33:35
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Kusin

Stumpelumpis (gud vad jag älskar fjortis-kommentarer). Du kommer ta rätt beslut, vad det än gäller. Och går det åt skogen kan du alltid (nästan) ändra dig, går inte det kan du lära dig att leva med det, funkar inte det finns terapi... PUSS Å KRAM!

2009-10-30 @ 21:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0