Naprapaten mitt nya bästaste bäste vän

Helt underbart! Obeskrivligt!


Det var inte alls astma som doktorn sa... Det var skulderbladen/bröstryggen och revbenen som hade total låst fast sig så därför kunde inte lungorna expandera vid djupa andetag var av att det gjorde ont.


Var sne hela ryggen så hon knäckte och hade sig.

När hon skulle knäcka nacken så vart det däremot andra bullar, jag vägrade släppa kontrollen och slappna av. Bilder från skräckfilmer där mördare vrider nacken av folk ploppade upp i huvet på mig!
Hon stod där med mitt huvud lite åt sidan sen började hon prata om allt möjligt... och sen BRAK!

Och där dog Tessan? Huvudet föll till golvet och det sprutade blod från pulsådern... Kroppen låg kvar med döds ryckningar.


Nej då:) Det lät massor men kändes knappast, och värken då? Lixom bara försvann:S Brakade hela ryggen oxå, fast det var mindre otäckt att höra. Sen masserade hon hela ryggen, och hon kunde tillochmed ta i mellan skulderbladen utan att det gjorde ont för fem öre:) Och det kan jag lova, det har alltid så länge jag kommer ihåg ha gjort himla ont! men icke nu:)




Blogg inlägget överöstes med smile gubbar denna gång ser jag nu och de får stå kvar för det är så skönt att all smärta bara försvann och man kan andas igen:)    WONDERBART!


En intressant instickare...
Visste ni att Karlskoga ska börja med starkvin vid nattvarden i kyrkan pga svininfluensan? Kanska dax att ändra mina åsikter om att vara ateist? ;)


Nu ska jag fixa ngt att äta sen blire film, Grodan Boll och Kalle Stropp "Rädda Kottelandet och dess Kotte invånare, och Kotte-Grön så klart" ...Nostalgi !



-TJING









Du & Jag - Vi

Du var speciell på alla vis.
Du fanns där, när mitt liv var ute på hal is.
Du fanns alltid vid min sida
och det sista jag ville var att se dig lida.
Tänker på dig varje dag
...speciellt de dagar själen min är allt för svag.

Mina tårar de rann
när ditt liv försvann.
Du var livlös, jag var tröstlös.


Jag älskar dig
Jag saknar dig

Du trogne vän, jag ser dig än...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0