Ge fan i min bubbla!

Mitt uppe i upp packning av saker, idag var den stora upp packar dagen!

Jäjäjä, förmiddagen kan jag säga var kaos KAOS! Jag går i min bubbla och Tobbe i sin bubbla och komunikationen existerar inte för fem öre.

Det den ena säger till den andra analyseras inte utan går rätt igenom och ut precis som en öl på fyllan. När vi väl säger ngt till varandra...
Vi bara är sånna när det är storstädning eller liknande på gång, stänger av allt och fokuserar enbart på att "få skiten gjord".

Jag kan få blickar ibland som "tix tix tix, varför lägger hon saker där när jag precis hade plockat rent där"(vilka är umsesidiga) blickar!  Som nu innan lunch då jag packade upp massa porslin och la det Temporärt i sängen. Sen börjar jag flina lite oskyldigt och han bara fortsätter gå igen...

MEN! Konsekvensen som blir när man lyssnar på varandra som döda rabies smittade duvor resulterar i att man har inte en aning om vad den andra har sakt.
Jag som kom i håg vad jag sakt idag kunde aldrig ana att jag kunde bryta hans bubbla med ett ända nålstick! Gosch... jajaja ni ska få höra vad jag sa men ni skulle ha sett blicken, plopp ögonen och det ryckande tixet på ena ögat! Gah! hahaha


-Men tar ni med det där hem ifrån sen när ni åker?  Jag
-VA? Ska det komma in ännu mera skit? Du SER väl hur det redan ser ut här? Va? Vi kommer ALDRIG hinna få undan allt ju!  Tobbe

Jag kunde inte hålla mig för skratt
-MEN om du hade lyssnat på en tiondel av vad jag har sakt i dag så hade du vetat vad jag menade!  Jag
-Men va? Vi kan ju ite packa in ännu mera saker...  Tobbe
-NÄ men kartongerna...  Jag
-Vilka kartonger du har väl inga kartonger, och kläderna som du har dom kan inte kastas, dom ska till kläd insamling yada yaday yada...  Tobbe


Det roliga i detta sammanhang är att han har klagat på mina kartonger i minst ett halvår och inte kom ihåg dem :) Hahaha! (Kartonger från när jag köpte bokhyllor från IKEA)


Ahja han sammanfattade det som att han plockade undan och jag plockade fram :)

Nu ska jag återgå till min bubbla nu när han är iväg och fixar saker så kan jag plocka bäst fan jag vill !



Inom kort kommer det upp saker på bloggen som ni får rösta tummen upp eller tummen ner på
= kasta eller spara



-TJING

Kommentarer
Postat av: Stizz

Vad kan det vara för saker som kommer upp? :)

2010-05-10 @ 23:26:57
URL: http://stizzoso.blogg.se/
Postat av: Tessan

soon soon :) hade helt glömt bort, kommer upp bilder i efter middag:)

2010-05-11 @ 10:48:58
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0