Jag har inte fixat en ny blogg ..än

...om jag ens orkar starta upp ngn ny?

Lite uppdatering här idag då.

Jag har sakt upp min lägenhet för ett tag sedan och ska nu flytta ihop med min andra hälft :)
Ska bli skönt att få komma bort från "knakar kvarten" där borta vid scheeleskolan. Usch usch! Jag och Tobbe var och små packade saker från bokhyllor osv nu i förmiddags. Och i morgon så kommer Micke och Robert in till stan och hjälper till som flyttkarlar! :D Kanon snälla båda två!

Ah juste jag har fått bronkit fick jag reda på i fredags så just nu traskar jag runt med mina astmasprayer i högsta hugg dagarna i ända (nu överdrev jag) och är sjukskriven... Försöker små pyssla (har svårt att be om hjälp alla gånger) och nu iför flytten så gjorde jag knappt ngt alls, det är tobbe som plockade ner bokhyllor och gardinerna. Skulle jag göra utan honom?
Ahja bara hålla ut tills skiten är borta:) Ska tillbaka i morgon och kolla sänkan och lyssna på lungorna.

Juste, Nattis är nu Tobbes katt. "Husse är bäst" lyder hennes motto, men som sakt jag kan bara hålla med henne "Tobbe är bäst" :)


Ännu en kul sak mäste jag berätta! Tiken till min blivande valp började löpa igår :D Så jag får en liten bebis i höst, en tik :)


Nu ska jag försöka plocka lite här hemma och sen ta en dusch och sooooova! Är sjukt trött och andningen har varit jobbig idag...


-TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0