30 års festen!

jag borde verkligen inte vara vaken just nu, borde sova minst tre timmar till. Men när min hjärna är uppskruvad så blir sömnen lidande.

Igår trodde jag att stressen skulle ta kål på mig. I jobbet är jag den mest stresståliga, men privat inte ett dugg! Konstigt men sant.


Smörgåstårta gjordes ivf sent i går kväll och i dag är det bara att dekorera den kvar, det roligaste kvar altså:)



Nej nu ska jag försöka sova, det måste jag! Anars kommer ngn däcka innan midnatt - jag känner mig själv!



Jätte glada älsklingen med sin Barbo&Candy Bike;) Mahahaha



WrrrOOOOOooooOOOOOmmmm ;D


Sido-spegeln med barbie på var ju lätt finast ;)


Kan ju säga att cykeln lät förjävligt när jag skulle hem med den mitt i natten innan den 4 augusti ;)




Nej nu ska jag på date med john blund:)



-TJING

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahahaha vilken lyx bike!

2010-08-06 @ 09:30:00
URL: http://ziinken.blogspot.com
Postat av: Doktorn

Haha.. Klart godkänt!! Grymt läcker pimpning av cykeln.

Särskilt detaljerna med det fast-stripade kortet och barbiespegeln!

2010-08-06 @ 09:33:59
URL: http://doktorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0