Hundblogg?

Ja det känns som att min blogg helt plötsligt blivit en hundblogg haha:)


Idag fyller ivf jag 22 år, usch och fy för det... Igår kom jag på att "Juste jag fyller ju år i morgon". Bebisen här hemma gör att dagarna går fort, fööör fort!

Igårkväll började jag försiktigt med "sitt/ligg" Åh jäklar va duktig han är! Dessutom vid maten har det blivit så att han sätter sig "fot" när jag visslar(på rätt sida oxå) :D Helt underbart, och det har han kommit på helt själv :) Så Tessan tackar och bockar för det!


Han är så villig att lära sig att jag måste påminna mig själv om att max 2minuter får vi träna per dag! Så man behåller hans underbara inlärningslust.


han har nyss ätit och varit ute och gjort sitt så nu ska vi busa lite så killen kan sova middag. Dvs. matte vill städa köket ;)




-TJING

Kommentarer
Postat av: M

*Mer ylande men försöker sjunga ja må du leva ja må du leva Hehe Grattiiiisssss!! tack för du svara och då privat tack för du förstår! Bra du rädda lilla pyret tur ni gick jus där. Måste vara underbart att få ha en valpis hemma som dessutom är lätt lärd. Ska bli kul få ses en dag! Och du jag önskat mig en valp i födelsedag och julklapp i mååånga år men det sker aldrig så du har tur, nu mera önskar jag inget haha utan köper något själv vilket jag inte ens gör.



Men om par år kanske jag åter är hundägare men troligen inte.

Tur er svarta panter tar det bra att ha en ny inneboende:)

Här hemma hänt en del... Båda katterna fick nya egna hem och allt men efter par månader var dom hemma igen... Så en sak mer som då hände men de kan vi ta en annan gång. Någon du vet behöver vacker fin tam tiger? Säg till!



Hoppas du får en helt underbar födelsedag och att du får bli grattad!

2010-08-26 @ 19:53:38
URL: http://adropoflife.cybersajt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0