Jag gör allt för er läsare, men är detta okej?

Ja jag såg en tjej, eller tjej å tjej hon var väl runt 35! Men ivf hon hade de giganstiska tuttarna jag har sett!!! :O
(Låter som att jag är as ung själv när jag skriver så ;))


Jag övervägde att fråga om jag fick ta kort men hur skulle man lägga fram det då? UTAN att hon ska tro att jag är lesbisk eller skadeglad?

-Eh hej vilka stora tuttar Du har! Kan inte jag få ta kort på dig och blogga om dom?

eller...

-Hej, Du har de giganstiska tuttarna jag sett i hela mitt liv! Jag bara måste få ta kort på Dem :O

Den sista var nog lite fräck, som att hennes tuttar är allmänhetens åskådning. Eller ja jo det blir don ju på sätt och vis om jag är i närheten.



Okej alltså nu kommer ni tro att jag är bröst fixerad men ni skulle ha sett! Precis som folk med gigantiska fötter! Man vill lixom bara ställa dit en burk-cola så folk verkligen ser skillnaden!


På cykeln på vägen hem så funderade jag på om hennes tuttar får plats i den där apparaten som tar "kort" på mamografin. OCH så kom jag fram till att varje bröst måste ju väga minst 5 kg var om inte mera, Sen höll jag på att cykla över en unge så då släppta jag tankarna - tills nu:)


Äh! Hälften av er kommer ju ändå inte att fatta så därför byter vi samtalsämne och så får ni lyssna på en kanon bra låt istället:) Just löv him!












-Hej mitt namn är Tessan och jag stirrar på gigantiska bröst på söndagar...




Och i morgon kommer älsklingen hem, saknar honom så inninorden! Nej, han har snopp så jag är inte lesbisk:)



-TJING




Kommentarer
Postat av: Doktorn

Haha! Ser ut som något jag kunde skrivit om ju.. Fast jag hade troligen illustrerat tjejen i fråga på något finurligt sätt. ;)



Diggar din humor!



Sv: kul att du följer min blogg :D



2010-08-01 @ 20:46:07
URL: http://doktorn.devote.se
Postat av: Tessan

Haha lika sjuk humor båda två tror jag:)



Ja konstigt vore ju annat, hade du tänkt som en tjej hade jag dragit hastiga slutsatser om dig:)

2010-08-01 @ 21:37:26
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Daniel

herregud det måste ha varit elefant liknande bröst! Skrämmande säger finn-bögen

2010-08-02 @ 14:53:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0