Klippte, Klöpp

Yä yä kallat va ni vill men det rök ivf 10 cm... :/ Min frissör var inte den mest pratglada och hennes engagemang för sitt jobb lät typ som en arg flodko. Nä skämt å sido hon gjorde ett bra jobb och jag fick det som jag ville, förutom att hon klöpp av 10 cm!!!!!

men ja jag är lugn och glad...fint...kanon...värdelöst


Ironi är inte min starka sida.

Men ni vet ju själva när ni kommer till frissan?
Man förväntar sig att det ska vara en skadad översocial jäkel. Hon ska ha lockigt hår som man ser är så fixat att det inte går att rubba med en orkan ens. Som har 100 olika backup frågor ifall den "pinsamma tystnaden" uppstår.  Nä jag har inga fördommar alls om folk


Min var totalt tvärtom, hon kollade snett på de flesta människor (inklusive sina arb. kamrater) och hade sån där översittar attityd. "-Aha bara så du vet måste jag ta bort så hääääär mkt!"
Man kände att hela ens liv låg i hennes händer när hon sa så med ett ton fall jag inte kan förklara mer än att det gällde om irakkriget.




Okej egentligen kanske hon inte var så hemsk. Men om du är tjej och ngn vill klippa av dig 1 dm av håret så förstår du mig.






Det märks att Helmer är påväg mot sin tionde vecka nu. Sova? vad är det? Ibland undrar man vart han får all energi ifrån? Dock så sover han middag mellan 13-16 - jag oxå;) Idag har det blivit en lugn dag för honom. Bara massa bus och sovit:)  Ikväll går vi till parken som vanligt så han få springa obehindrat och upptäcka världen. Han lyssnar bättre när han är lös tycker jag:S Eller så är det jag som är mera tydlig  och bestämmd. yada yada yada roligt har han ivf:)
Sitt och ligg funkar kanon! Även inkallningen är på topp! ..undrar när bakslaget kommer?




Ngn mer än jag som tycker att hans vuxna drag har börjat formas nu?  (På bilden så kollade lilla isbjörnen på animal planet, Mattes snygging!)




(Helmer när han var 8,5 veckor) Sängen är bästa sovplatsen och har gjort att ingen pöl på natten har blivit av! Bästa rumsrenhetsträningen! :D ...om jag ska vara ärlig kommer jag inte ihåg sist han kissa inne, kanske för 3-4 dagar sen? Men då var det mattes/husses fel som inte gick ut tillräckligt snabbt efter sov time...






Ah juste köpte ännu flera leksaker till honom i dag, däribland en STOR tross på över en halv meter. Är tänkt till när han blir större eftersom jag tyckte den var alderless för stor?

NÄHERRU sa Helmer, DEN vill jag ha NU! Han släpade iväg den som en "stor pojke" :)










Nu ska jag bara vänta tills Helmers power nap är äver så ska vi till parken och leka en massa!




-TJING












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0