Stockholms resan

dnqi

Vi åkte till sthlm och bodde på hotell:) Jag roffade åt mig de goda jordgubbarna fort som attans;)
= Tobbe fick inte en ända...
Fast innan jag började gluffsa i mig allt så var jag bara tvungen att HOPPA i sängen:D Wiiiie! 5åring på nytt :D haha


Hotell ingången  Jävla gubbe som förstörde min bild!!!!


Bubbel på rummet när vi kom dit, men ja det smakade skit kan jag intyga. Det vita vinet vi tog med var MKT godare:)


Fruktfatet, fanns även ett choklad fat...Men vi hade redan gluffsat i oss det mesta innan så hann inte ta kort påt


Hittade en cykel, kallas det ekologist lås? ingen som dirket kan trampa iväg på denna ivf:)


Rätt coolt:)


...


Jag var helt farsinerad! Men det var inte bara jag som stannade och tog kort pån


Vespan var och full i is, kan inte tänka mig att det kommer att kunna starta till våren...




Vi hade det ortoligt mysigt i sthlm och på hotellet. Vi fick även spa behandling som jag mkt väl rekomenderar! Hur underbart som helst var det att få bli ompysslad. När vi skulle hem så kändes det så jävla skönt att kasta allt på golvet (handdukar,morgonrock osv)! HA! Inte behöver jag ens ta upp det:) mohaha
Åh frukost buffén var typ, ja gudomlig! Gah, drömmde hela morgonen innan vi ätit frukost att vi missat den :O Snacka om fetto drömmar! liiite varning till mig själv dära ;)


Tobbe hittade rakblad på golvet efter städerskan, haha ja jag skulle nog oxå bli lite emo av att plocka upp efter alla andra hela tiden

Som sakt, städerskan var nog inte den lyckligaste på hotellet;D haha

Låten är till städerskan;)




Det var lite uppdatering det:)

-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0