Alla feminister är emot mig - Nääääeee ;)

Varning för ironiska och provoserande åsikter (ivf från min sida)


Samtal med en annan personlig assistent på jobbet, hon började diskutera jämnställdhet mellan de två könen.
Och ja, jag hade inge bättre för mig än att försöka se hur långt hon kunde diskutera:


-Jag tycker att det är för lite killar som väljer att jobba inom vården!   Kollegan

-Jasså? Jag tycker dom är rätt smarta som låter bli...     Jag

-Va? Hur kan du säga så? Är du inte feminist?    Kollegan

-Nej verkligen inte, att vägra raka benen (och gå i kjol) för att visa alla människor att jag är en självstädnig människa är ganska löjligt när man tänker efter. Det är ju mest andra kvinnor (dom som rakar benen) som tycker att ludna kvinnoben är äckliga.   Jag

-Man ska inte underskatta en kvinna. Vi kan både föda barn, göra flera saker samtidigt - Yada yada yada (-dvs, jag slutade lyssna för någa sekunder)    Kollegan

-Du, killar får gå runt med könshår i ansiktet vilket inte kan vara särskilt kul, plus att eftersom dom bara kan tänka på en sak åt gången så slipper dom ivf glömma den andra saken som vi skulle ha kommit ihåg (vilket är smart från min sida)... Finns det en ända trevlig feminist i världen ens? Jag

-Ja jag!              Kollegan

-Jaha...    Jag




Visst, det vore skit kul om flera killar jobbade inom vården. Då kanske skitsnacket och tantsnacket skulle försvinna till en viss del.

Men nej, tänk de stackars små pojkarna som kommer jagas av de kommunal anställda, håriga, feministiska, brunstiga tanterna på jobbet - inte kul!





Mysigt? ...Huvva... :S




Hon protesterar nog bara för att hon inte fick en hund som liten att sitta och klappa på om dagarna.


Okej med stubb på bena, men hårigt? Nej usch!




Kom att tänk på ett ordspråk, bara för att vara ännu mera provoserande:

-Hoppet är det sista en människa tappar, men är du ful och äcklig så är det oskulden!




Det var en bra avrundning för idag:) ...och till Er tragiska människor som sitter och är upprörda över att jag verkligen skiter i era feministiska åsikter... Ni kommer ingen vart över att hata män och vägra raka bort allt ruffs på bena, eller jo de som gillar djursex kanske söker upp er nån vacker dag:)...


Over and out !


-TJING







Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahahhahha du e så grym! Nu blev min dag genast mycket bättre :-)

2010-02-04 @ 17:44:57
Postat av: Tessan

Kul att det glädjer någon ivf:)

2010-02-06 @ 00:36:22
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0