Jag bara hatar karma!

Det var i tisdagskväll som pojkvännens polare pekade på kissies blogg och sa

-"Hon ser ut som Kermit the frog"


pissiekermit
Ser ni likheten? :)




Skrattade nästan på mig, så kul var det verkligen. Han hade ju ingen aning om vem denna Kissie var/är...
Det gjorde ju alltihopa ännu roligare


På natten då så vart jag cp förkyld! och började drömma bloggdrömmar :S KARMA!!!

I förrgår så drömde jag att jag festade med Dessie.
Ni vet jag vann ju en öl bong jue, och den skulle jag testa på dessie, men i drömmen kom jag inte ihåg hur den såg ut så i min dröm var det typ en boll som var blå man hällde öl i.
Dessie drack t-röd.
Men vi kom inte in på ngn krog för när vakterna kände t-röd lukten så fattade dom att hon inte kunde gå på systemet = var under 21. Hur frustrerande var inte det tror ni va???

Och natten till idag så drömmde jag bland annat att jag och Pissie (Kissie) var bästa kompisar och jag skulle skydda hennes extremt omogna beteende. Tillslut så sa jag bara till folk "Men hon är utvecklingsstörd ser ni inte det kankse???" Då ville inte Kissie vara kompis med mig längre och vart kompis med Paow :O (dom avskyr ju varandra i blogg världen, men inte i min dröm dock)
(Juste vi testade massa klänningar oxå..!..)

Snacka om dissad:P haha!


Sen drömde jag en massa annat oxå men det är inget för bloggen.



Sammanfattningsvis så var inlägget kasst, MEN den hade en röd tråd genom heeela inlägget. Och det mina vänner har då aldrig hänt förr...


Som plåster på såren för dessa mardrömmar så klev jag upp jätte kissnödig!! När jag är passerar köket så hör jag
-"Men, vad gör du uppe? Du ska ju sova nu" Säger Tobbe
-Eh, jaha men jag måste kissa jue... säger jag som en liten nyvaken smurf
-"Hrrmm...Jag som skulle göra frukost på sängen till dig"   Säger Tobbe halvt missnöjd över att jag vaknade tidigare än han trott
-Ja men jag kan ta frukost på soffan istället     Säger jag glatt :)

Fick rostade mackor och oboy :) Mummsfilibabba! Han vet hur man gör Tessans morgon till en underbar morgon! T <3 T


-TJING

Kommentarer
Postat av: Daniel

Faktiskt lika som bär!!

2010-01-08 @ 23:10:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0