Tessan faller för grupptrycket trotsallt

Japp så är det, fått en kommentar förut om att jag borde berätta om mig själv, då sa jag bara högt för mig själv att :
-Fuck you , i will not tell anyone!

Och i förra inlägget fick jag en kommentar om vad grunden till mitt aggresiva tänkande grundar sig i och att jag ska berätta om mig själv...


Trots att jag själv total dissar att läsa om främmande människors vardagsliv, där dom beskrivit in i det minsta detalj om vad dom ätit,gjort,läst, så ska även detta inklägg bli lite mera beskrivande men jag kan inte lova att ironin slår igenom även i detta inlägg.


Vars bor jag då? Jo ni har sett "En annan del av Köping" va?

Ah, ivf det är jag som går frammåt böljd med rullatorn och försöker limma på Mats :) Älskar min kaffe drickande kompis Tobbe, som för ögonblicket har ont i hornhinnan (för mkt kaffe tror jag)..

Nä om sanningen ska fram så kan jag inte skryta med att jag är en vindögd känd kvinna som visas på Tv4.

Men en sak är sant, jag är från den lilla hålan Köping.
I denna lilla by så är det lixom en sensation när 240 raggarna står runt OKQ8 och gör burn outs (svarta streck på backen efter hjulen ni vet) och alla säger i kör:
"Åh det luktar KÄRLEK, tjenna bruuuden ska du mä på en svääng?" ja ni hör ju själva då hur extremt isolerade vi är. Alla är släkt med alla, och de som kommer in i kommunen som ej har sina arvsanlag härifrån kommer då oxå får det svårt att sprida sina gener.
Inavel är lixom en köpingsgrej, som en patriot gärning om du är här ifrån.


Snabba frågor

Ålder: 21
Kön: Tjej
Namn: Theresé, (men i en sån här liten håla heter man aldrig sitt riktiga namn) kallas Tessan,Tess eller Bejjan
Favorit färg: Blått,rosa
Favorit citat: Alis volat propriis
Bästa maträtt: Vårrullar
Klädstil: En vävsäck utklippt för huvud och armar
Husdjur: Mammut

Nästan allt är sant, men bara för att jag själv tröttnade på att läsa om mig själv (så som med många andra ute i blogg världen) så spårade det ur lite. En vit lögn lixom :)


Helt seriöst så påverkar mitt  jobb min blogg på ett oseriöst sett.
Jag är Personlig Assistent och då har man vissa krav på sig själv. Självklart så tackar jag inte nej till att köra ett rullstolsrejs mot en som är handikappad på riktigt (jo jag gjorde det förra veckan på lasarettet, och ni som tycker det var oproffitionellt gjort av mig så svarar jag: Jaha och jag utbildad travtränare så och? :)) Kan oxå tilllägga att jag vann! Mohaha!


Nä nu skiter jag i detta, jag har tröttnat så jag antar att ni oxå har tröttnat!

-TJING

ndicdjscs
"hon är faran som lurar i natten, hon är "nånting" blablala"
||Darkwing Duck||









Kommentarer
Postat av: toyo

Tusen tack för detta! Gott nytt år!! :)



Kram

2010-01-01 @ 20:43:37
URL: http://stizzoso.blogspot.com
Postat av: Kängan

"Jag är faran som lurar i natten, jag är slickepinnen som kletar fast ditt hår, jag är Darkwing duck"



"jag är faran som lurar i natten, jag är ditt inflammerade nageltrång"



hahah darkwing duck is the shit :D

2010-01-02 @ 12:56:36
Postat av: Sandiza Hotpants

HEJSAN på dig, du vann min lilla tävling ^^



Skriver en kommentar till dig här så att du ser min mejl, så att du inte tror att det är nån läskig sexsnackarsnubbe som mejlar dig, när det bara är jag med mitt lagom mogna mejlnamn som jag antog som brunstig 14åring. Hehe.



/Sandra

2010-01-04 @ 09:57:03
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0