Up in yours! Jag vann mtf!

Yes nu ska jag sätta mig ned och smida mina onda planer!



Tävlingen


Är så riktigt äkligt nöjd över att ha vunnit, därför så ska jag ha ett sånt där otrevligt trevligt flin på läpparna hela dagen tills någon frågar varför jag är glad. Då ska jag kasta massa konfetti i ögonen på denne person och skrika "Hahaha! Jag vann, jag vann, jag vann, jag vann, jag vann....JAG VANN!" Sen ska jag hoppspriniga ifrån denna konfetti skadade person med ett ännu större leende:)


Nä nu ska jag ta mitt extremt trevliga leende och gå till jobbet :)

Tack Sandiza Hotpants :D


-TJING

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fnittrar med dej.

2010-01-05 @ 20:23:26
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Hahah :)



Har den kommit än förresten? Skickade den i fredes, har inte haft tillgång till dator så det tog ett himla tag att få iväg den med adress på ^^

2010-01-20 @ 10:49:31
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0