Arne Weise i rutan till jul! INTE!

Åh jag blir så himla less på alla dessa facebook grupper!
"Vi vill ha tillbaka arne weise på julafton" osv osv.



Jag var SÅ nära på att gilla den gruppen MEN! Kommer det få mig att titta på kalle på julfton?

Nej verkligen inte! Jag tycker så sjukt synd om det stackars jävlarna (inklusive mig själv) som jobbar på julafton att jag vägrar titta på Kalle för i ren protest tycka att jul ska vara tv fritt!



Tänk när man var liten...
-Jag är hunrig, ska vi äta snart?
-NEJ du får vänta tills efter kalle är slut!


-Jag vill öppna paket!
-NEJ du får vänta till Kalle är slut, för tomten ska oxå se kalle!




Inser ni hur mkt Kalle har förstört för dagens ungdom? "Våga vägra Kalle"




Men det finns EN sak som är värre än att inte se på Kalle, det är att berätta det för folk som då kontrar med att:

-Åh du, när JAAAAG var liten så fanns det faktist inget annat tecknat än just Kalle på julafton!

eller..

-DU, jag har kollat på Kalle i över 40 år och kan hela programmet utan till!


Kan programmet utantill? Lixom hallå? Är inte det verkligen ett wake up call? Som att det vore helt normalt att kunna en busstidstabell och kunna Kalle utan till...




Nä vet ni vad jag gjorde en EGEN grupp på facebook :D "Våga Vägra Kalle"  Mahahaha :)






...Fast egntligen så gjorde jag bara en för att dryga ut tiden tills jag ska börja städa :/ Yä yä alltid retar det ngn :)




-TJING

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym blog!



Gillar ditt sätt att associera, hur du skriver som man tänker. Keep it up!

2010-07-29 @ 19:43:49
URL: http://Doktorn.devote.com
Postat av: Tessan

Tack due:)

2010-07-31 @ 07:24:08
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Håller faktiskt med trots att jag tillhör gruppen som sett detta i 45 år. Tv fritt på julafton.

2010-08-03 @ 12:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0