Lycka gånger tusen!

Igår bar det iväg och kolla på Helmer och hans mamma plus alla syskon. Pirrig i magen hela vägen dit, tänk att äntligen få träffa det lilla livet.


Elza låg och diade dem när vi kom till den stora valphagen ute på gräset. Efter maten så kom alla valpar vinglande och skulle mysa och sitta i knä. Helt underbart när dom små ullbollarna kom ragglande upp i knät. Lilla Hedig den största tiken var en riktig tuffing :) Hon hittade en jätte rolig leksak! Mina mjukisbrallor, hon morrade och ruskade på huvudet för att döda mina brallor. Hahaha hon var ritkigt självständig och underbart söt!


Sen kom det en liten kille med blått halsband vinglandes emot mig och ja blev varm i hela kroppen. Kännslan  var ren lycka. Lilla Helmer ville sitta i knä han oxå:)


Lilla Helmer och en överlycklig Tessan



Älskling som oxå mös med Helmer :)



Ahlström och lilla Dora


Fina Elza som är en otrolig mamma!


Jag tror denna lilla sötnosen heter Hedvig, men är inte säker...


Helmer längst till höger, gott med mat:)


Sova på hög är tydligen mysigast :)







































En jätte fin dalmatin (Asti tror jag hon hette) var liiite avis att valparna fick all uppmärksamhet, sen började Tobbe kasta leksaker till na och jäklar det är hund som kan hoppa upp i luften som en katt! :)





Kortfattat så var det en underbar dag :)


Tessan lycklig:)


Nu ska jag skriva ut lite nya bilder på Helmer och sätta upp på kylskåpet, kommer snart bli fullt på kylen :)


-TJING

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söta valpar. Mysigt att få gosa med dem.

2010-07-24 @ 12:21:18
Postat av: Tessan

Mmmm vilken känsla det är med det där första mötet <3

2010-09-21 @ 09:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0