Sommar sommar sommar!

Underbara sommar, fast bättre hade det varit om det verkligen stört regnade de dagarna som jag jobbar. Då hade det var perfekt, för mig ivf ;)


Fy vilken hemsk dag på jobbet idag. Tur jag har tystnadsplikt annars hade ni fått höra all galla på en gång!




Ahja, människor är dumma i huvudet så är det bara! Tur dock att inte alla är det :)


Åh i morgon kommer min guldklimp hem! Min själsfrände/sambo/älskling/osv osv osv.... Kärt barn har många namn sägs det jue:) Längtar verkligen att få kasta mig i hans armar och bara vara! <3 Nu har Tessan varit ensam allt för länge! Närmare bestämmt 1½ vecka, aldrig varit borta från honom så länge :/



Men men om mindre än 24 timmar så är han hemma:) Nattis saknar "sin pojkvän" ! Sover på köksbordet och skiter totalt i mig, husse är bäst tycker hon:) Och det en katt tycker går ej att ändra på :P


Stor sndviken
Bild från stora sandviken untanför munktorp. UNDERBART!




Hoppas ni har det bäst i sommar värmen allehopa:)



-TJING

Kommentarer
Postat av: Miranda M.

Hej!

du har en väldigt bra blogg ;)

Ta en titt på min & kanske kommentera?

2010-07-04 @ 06:12:58
URL: http://mirandaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0