Åh jag lääängar som en tok ska ni veta

Pirr pirr pirr!

Snart äntligen föds valpen :) Åh jag har redan hittat "våran" grej. Vårdhundsteam!


Har mailat närmaste instruktör och känner att detta är vad jag verkligen vill göra:) Håll tummarna för att vi lyckas oxå ;) Men det är klart vi gör!


Ni hör själva, valpen ligger i magen och jag säger redan VI! Ska bli så jäkla kul, fattar inte hur folk bara kan ha hundar som bara får ta promenader, inget jobba alls... Synd om dem tycker jag. en hund ska och måste få jobba för att må bra! Så enkelt är det bara


Jä jä jä Nu till jobbet och göra ett sista ryck innan jag har helg! Äntligen - nästa vecka är jag bara ledig på torsdag, 6 dagars  jobb 8-21.30! HUVVA!



-TJING

Bästa Kompis, du finns med mig än!

bästa








Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!



Tusen tack för ditt tips! :) Uppskattas veerkligen, tycker de är jobbigt att inte få tugga! Hur länge åt du Naturdiet? :)

2010-06-18 @ 23:54:42
URL: http://Lillasyster.bloggplatsen.se
Postat av: Eva-Lena

Vad spännande med en liten valpis.

2010-06-19 @ 10:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0