Min största fobi, diskvatten!

Juste!

Jag har faktist diskat ALLTING som går att diska nue, tack och lov för diskmaskin :)

Jag skäms verkligen för min fobi! DISKVATTEN! Ja, klart jag diskar åt folk men jag tycker det är otroligt äckligt med diskvatten! I mitt huvud så ser man allt saliv flyta om kring där i med massa matrester! 

Otroligt äckligt!

Jag mår illa och när det är som värst så har jag dubbla handskar på mig när jag jobbar (skyller på att jag har nymålade naglar - vilket jag sällan har dock). 

Likaså på filmer när dom kysser varandra, UÄCK SALIV! Ja jag vet as löjligt... Killen min kan jag pussa på hur mkt som helst:) Men han är ju min andra hälft så det är inge problem. Men när andra pussas då vrider det sig i magen på mig :S 

Jag måste bara lägga till att det är salivtrådar som äcklar mig mest, ni vet när folk  gör saliv bubblor med munnen? Gaaaah! Snuskon...


Så nu har ivf jag dealt med mig om onödig fakta.

Nu ska jag fortsätta fixa i köket och sen laga god middag till min älskling som jobbar.



-TJINGELING







teee

 

 

Nu är åskan snart här :/ Ente kul...


Kommentarer
Postat av: Daniel

Du borde köpa en diskmaskin snarast!!!

2010-06-21 @ 13:25:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Tessan

Du borde läsa lite mera noga ;)

2010-06-21 @ 17:51:32
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: FRidaM

HAHAHA

2010-06-21 @ 21:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0