Tro inte allt som skrivs innan du hajjat...





Wiiiehoo va roligt jag har haft, varvat med öl och vin vart det lekar på lekar på lekar. Var inte hemma förän på morgon kvisten och ikväll är det fullt drag IGEN! UNDRERBARA MIDSOMMAR!!!!



Stort fet NOT! på det....


Har jobbat hela fucking midsommar, bara i morgon kvar (plus ikväll dårå). Sen är jag äntligen ledig!





På Måndag blir det riktiga äventyr, först till systemet och sen

-MOT SHERWOODSKOGEN!!!
-Till oändligheten och vidare!!!!



(Vad då till oändligehetn och vidare? Oändligt HAR ju inget vidare! IDIOT DISNEY!. Och varför skriver man både WOOD och SKOGEN?)


Nä de där fraserna kan kasta sig i ån, men guh som haver så kommer det bli en kanon dag med underbart sällskap, vi tar riktningen mot Uttersberg :)




Nu ska jag tebx till jobbet en sväng innan jag får cykla hem och soooova! Underbart! <3









din mama på pizza
Ibland är man ganska nöjd över att inte vara som alla andra!!! Ett skepp kommer lastat - med massa hål!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0