Helg!

ivf för mig:) ledig hela TRE dagar! De ni!

Hur skönt som helst, och jag ska bara slappa och hoppas på bra väder, men det kvittar egetligen det oxå, för äre kasst väder så kan jag kolla på film:)


Gud va varmt och skönt det har varit idag, gick tillochmed barfota hem från jobbet! Men om sanningen ska fram så var det för att jag tvingade med min burkare ut på långpromenad och fixade inte alls för sköna skoskav på köpet. Inte bra alls, men behöver teoretiskt sett inte gå på TRE dagar:D LEEEDIG!!!


Jag var på kurs i tisdags och då var det om kommunikation och nå mera vi gick igenom och då berättade hon en kul grej. Hon hade varit med sin dotter i skolan (särskolan) och alla barnen hade pratat i munnen på varandra hela tiden. Så alla skulle då vara tysta i 10 minuter.

Då frågade en unge:
-Men om man blir kissnödig då? frågade ungen med adhd
-Ja, då får man räcka upp handen. svarade fröken
-Hjälper verkligen det? kontrade adhd ungen med



Nej nu ska jag ge katten mat för hon står praktisktaget å skiriker åt mig! (Hon vill ha blötmat, inte torrfoder när matte har varit borta heeela dagen på jobb)



-Tjingeling!



Mitt fina fina hjärta <3<3

Kommentarer
Postat av: Daniel

åååh lyckos det, njut av ledigheten!!

2010-05-21 @ 20:19:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0