Backa backa backa... varför ska man lära hunden backa?

Yes box, och jag har INGEN ANING! :) Tycker bara att det är kul :)


Fast dock vet jag att på unghästarna så lärde vi dem att backa för att de skulle få bättre kordination på sina bakben, så det borde ju ha samma inverkan på en unghund?


Men i själva verket tycker jag det bara är en kul grej, har filmat en sväng nu i början för att kunna se sen när man bygger på.

Just nu tränar vi mellan soffbordet och soffan - smalt utrymme som gör att han måste backa rakt och inte vända sig. Så gjorde vi med unghästarna ivf i början, annars svängde rumpan lätt åt olika håll ;)

Hästar och hundar - esch det borde funka på Helmer oxå, vi testar ivf :D



Filmen är inte klar men ni får se ett smakprov ivf :) . Ni får se Steg 1


Kommentarer
Postat av: Kärve

Va duktig du är, ja skulle också vilja lära Cheyenne massa kul, vi försökte med klicker men hon blev rädd och springer och gömmer sig när man börjar klicka..

2010-11-22 @ 19:51:42
URL: http://karvegard.blogg.se/
Postat av: Kärve

Sv: Ja det skulle jag ju kunna göra, annars får vi lära oss utan klicker, det går ju bara jag får öva upp mitt tålamod, haha.

2010-11-22 @ 20:22:36
URL: http://karvegard.blogg.se/
Postat av: moa

va duktig han är! så snabbt ju :D han är så söt, han ser så klok ut i ansiktet :)



sv: hihi tack xD du får komma hit och shoppa ;)

2010-11-23 @ 23:38:18
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0