Lite bilder!!!



Håller på för fullt att lära helmer att sitta på mina fötter, tycker det är en kanon bra övning. speciellt nu när det börjar bli kallt om rumpan om man väntar på ngn. Som ikväll när det verkligen var SVINKALLT! Reflex kopplet syns rätt bra :D






Hur vet helmer att han sla få följa med till jobbet? Jo han får bära min snusdosa sista biten :) Innan nästa dosa påbörjas så brukar den innan vara lite tilltygad ;) Haha Men han är sååå super stolt över att få bära :D


(Ja ni ser ju kanterna)



Vart är Helmers svans? ser ut som han är kuperad :) haha...han ligger på den






Så här gör Helmer ofta, sätter nosen mot leksaker och oss. Oftast så somnar han då oxå :)





Åh!!! Vet ni vad? Jag cyklade hem från jobbet och så "Åh där är Helmer!" ... Men näää det där täcket har inte han. Jag var tvungen att fråga vart den lilla valpen kom ifrån och det var Helmer syster :D Hur kul som helst att få se den lilla tjejen :)



Nu har vi gått kvällspromenixen och nu ska jag äta varmamackor :)



TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0