Tänk...

...att man inte uppskattar att vara frisk förän man blir sjuk, jag är rädd.


Men jag är oerhört lyckligt lottad med så fina och underbara människor runt om kring mig. Min sambo, min älskling vad skulle jag göra utan dig?

Jag har aldrig känt så här starkt för en annan människa innan jag träffade dig, du är underbar! Bara din närhet gör mig mkt helare som människa, du tror på mig, du ser mig, du ställer alltid upp, du finns där i lycka och sorg. Du torkar mina tårar och håller om mig tills jag somnar av utmattning. Jag älskar dig av hela mitt hjärta

På måndag får jag (första) svaret på proverna, det skrämmer mig lika mkt som att jag vill veta NU! Men det komer ta ett halvår innan jag vet hur det blir... Det skrämmer mig att leva i rädslan. Kvällarna är jobbigast, men jag ska ta mig igenom detta och klara det utan att gräva ner mig.


Men jag erkänner, jag är rädd oerhört rädd.



Tack alla fina och underbara vänner som finns där. Jag visar det nog dåligt men ni betyder massor för mig.

Och ni som inte vet, får nog inte veta det heller. Min kamp






Helmer har en egen kudde mellan oss, där trivs han som bäst. Ibland vill han gärna dela oxå :)




-Jag älskar er!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet inte vad det är men jag hoppas verkligen att det går bra för dig/er. Det menar jag <3

2010-11-13 @ 09:30:36
URL: http://ziinken.blogspot.com
Postat av: Mamma.

Tänker på dig <3 Kram

2010-11-13 @ 13:11:16
Postat av: Kärve

Usch det låter jobbigt. Du är en bra tjej, hoppas verkligen det blir bra! <3

2010-11-14 @ 21:32:02
URL: http://karvegard.blogg.se/
Postat av: Fia

Halloj vännen min!

Kan bara säga att jag vet hur det känns med ovissheten.

Du vet ju allt jag varit med om tror jag och allt jag fortfarande går igenom med min hälsa. Jobbigt men man fixar det med hjälp av sina nära och kära.

Men är det något jag lärt mig så är det att leva mer i nuet än tidigare.

Bara så du vet är det bara att slå en pling när du vill eller hojta till så tar jag en tur i bilen till dig för att snacka om allt mellan himmel och jord. Pöss på dig

2010-11-15 @ 01:52:57
Postat av: Frida

Men Tessan älskling! Nu blir jag orolig.. :( Ring om det är något. KRAMAR!!!

2010-11-15 @ 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0