50 års fest

Idag är det först 20 års kalas och sen 50 års fest så idag ska Helmer få vara hos familjen Källgren och deras golden kille Olle.


Igår insåg jag att sen 23 augusti så har jag inte varit utan honom mer än max 1 timme då husse kollat honom. Plus vid ensam träningen men det är ju inte så lång tid... mden ändå 6 veckor har vi "setat ihop"


Helmer kommer klara sig galant och busa en massa, men jag då? Att ensam träna mig själv har helt glömts bort :S Och det känns verkligen skit jobbigt att inte få vara med min "flock". Får se om tankarna släpper sen när Helmer väl är där och jag är på kalasen. Ni ser även människor behöver mentalträning ;)








Idag är ivf Helmer 14 veckor! Stora killen:)





-TJING

Kommentarer
Postat av: Mona Wikström

Hej Tessan och Helmer

Ni får jättegärna skriva och fråga mig på:

[email protected] så ska jag försöka svara på era frågor.



Ha en mysig dag

Mona

2010-10-02 @ 14:14:50
URL: http://vardhundenaxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0