Onsdag idag :)

Idag var Helmer svår väckt, eller ja det är han varje morgon iof. Men Idag var han verkligen en sjusovare:)



-Vakna Helmer du ska ut och kissa, klockan är faktiskt halv nio.
Fick en blick som sa detta
-DU kan gå ut SJÄLV och kissa om det är så viktigt... Jag ska sova...zzzZZZzzz


Det är så kul när folk kommer fram och säger
-Jahaja ja då blir det tidiga mornar för dig nu när du har en valp!
-Jasså,säger jag, det kan jag inte hålla med om. ;)



Men sen när man väl tvingat ut honom på morgonkiss promenaden så är det full ös:)








Igår var vi hemma hos min granne som håller på att renovera ett hus. Helmer hade jätte roligt, för hon hade en hel låda med katt leksaker som han fick leka med:)

Det fanns en leksak som man skulle "dra upp" i ett snöre, Sofie som min granne heter gjorde det åt Helmer några gånger sen så kom han på själv hur man skulle göra



Dålig bild kvalité men hoppas ni ser ngt ivf:)


Så där höll han på under tiden som vi käkade kvällsmat:) Han fick även denna råtta med sig hem som han är så stolt över:)



Under dagen så målade vi lister





Och hur som haver så upptäckte jag sen på kvällen att, "Va sjutton har Helmer i huvudet?"

Det såg nästan ut som en triangel, nästan som "Superman" tecknet var det ngn som sa. Jag kolla själv får ni se...


Och då till frågan. "Hur lyckas man med ngt sånt när vi målade plana lister? :O  Ja den ända som har svaret på den frågan är ju som sakt Helmer själv:)




-TJING

Kommentarer
Postat av: tobbe

Men vem tar ut honom kl 5 varje morgon denna vecka ;)

2010-10-06 @ 13:54:22
Postat av: Tessan

En Husse som är tvingad kanske?

2010-10-06 @ 18:18:47
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ja man blir lätt klickernörd ;D Det är så roligt när hunden blir klicker van, då lär de sig allt så otroligt fort! Hoppas allt går bra för er.



Joo visst kan vi köra någon helg, om ni är ett gäng inga problem. Men du måste ändå vänta tills snön har smält bort ;)



Haha kan vara bra att lida av kan-inte-vänta-syndrom ibland. Då får man iaf saker gjort och testat, även om det ibland blir lite fel och hunden trött, men vad gör det?



Själv bor jag i allvarslådan och gör absolut ingeting fören jag är 100 % säker på hur det ska gå till och jag vet allt om det. ;D Det gör att det tar tid innan jag gör något men å andra sidan blir det alltid grundligt gjort och jag slipper ofta träna om saker.

2010-10-06 @ 21:54:54
URL: http://goldendays.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0