AJ!!!!!!

Känsliga läsare ska INTE scrolla neråt mera nu. Dock är bloggar med bilder roligare än de som är utan;)





















































Fy i H-VETE va ont det gjorde! Helmer kom i full galopp och nitade så hans tuggben for iväg och träffade min tåknöl :/


Snacka om att man fick bita sig i tungan för att inte skrika rakt ut! Och när jag lyfte på skinn fliken höll jag på att svimma :S Rengjort och ihop tejpat ivf.


Lilla killen var ju bara skitglad och busade, så saker som händer när valp har lite sämre motorik.




Jag vet inte om jag vågar säga detta? MEN Helmer nu sista veckan varit totalt rumsren (tänk på att vi bor i lägenhet) och behöver inte alls springa ut med honom lika ofta nu, PLUS att man måste väcka honom kl.8 för att gå ut och kissa! De ni! :D Och är han bara liiite kissnödig och vi ska ut, så gör han det ute så han slipper sen!
11 veckors kille, bra gjort av honom:)

...men nu kommer jag väl få bannor för detta kan jag tänka mig;P...



-TJING

Kommentarer
Postat av: Moa Waern

Heej!

Ojdå, stackare :S



Haha, jag måste erkänna att nu åkte faktiskt saxen fram! Det är mer och mer päls som försvinner :S Men det är ju såå jobbigt att duscha honom varje gång man varit ute :P Hade du också en cavalier?

MVH//Moa

2010-09-15 @ 21:07:54
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: Moa Waern

När du säger det låter det logiskt :) (att hundar har armbåge alltså)



Det där känner jag igen! Städa städa städa, plus att det fastnar pinnar och skräp som han blir irriterad av så man får stanna på promenaderna hela tiden :( Det ryker mer o mer päls på honom, så tillslut ser han väl ut som en naken hund xD

Det negativa är väl att folk tycker man är knäpp, men man bestämmer väl själv ;) jag vill inte heller ha grus i sängen!



jag va precis i tygaffärn och kollade faktiskt på ett blått tyg, dock inte ljusblått, mer ljus/mörk blå rutigt. Men nej just nu har jag inget ljusblått :/

//Moa

2010-09-16 @ 14:46:58
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0