I stoooora Sthlm!

Jag och Helmer följde med pappa till jobbet i går. Livgardet Kungsängen närmare bestämmt.


Denna gång gick det inte bra att åka bil med Helmer, PJUÄÄÄ så spydde lilla killen :/ Men det var dock mattes fel som trodde att Helmer kan nog säkert sitta själv i bakluckan. TJI fick jag, han spydde och sen ville han sitta i knä och vara bebis hela vägen till sthlm. Mitt fel i know!

Men men fram kom vi ivf och pappa gick in på staben medans jag och bebis gick en sväng. Och då ska ni får höra vilka goda pinnar/stenar/löv/ruttna saker/massa annat äkligt smakade så GOTT... Va faen? han har ju nästan slutat upp med sånt hemma i köping jue. Yä yä bara börja om från början ;P


Helmer skit glad åt alla som var militärklädda! "Det är ju pappor över allt"! Tyckte helmer... Sen när han väl såg pappa så hade han gett upp för länge sen att leta efter honom...



Vid lunch lämnade vi I1 och drog in mot stor staden. Och damn vilka människor det finns :S


-Hej får jag gulla din hund? sa en brud med tandställning på 15 år

Jag funderade och funderade är det så dom säger här i sthlm när dom vill hälsa på en hund? :S

-Ja det får du väl.. svarade jag
-Åh vad heter han?
-Helmer
-Meeen guuuuud vilket coooolt namn, annars heter alla hundar chili och paprika här.
-Ja han är ju inte här ifrån så kanske beror på det då
-Åh hur gamal är han?
-Lite drygt 11 veckor
-Åh!! Då är han ju snart ETT år jue!
-.......11 veckor är han
-Ja!


Jag vart chockad och tyst, vilket var tur annars hade jag ställt mig och asgarvat åt hennes mattekunskaper. Jag lovar att jag gjorde det senare...





När vi kom hem så fick skitgrisen duscha, vilket går kanon. För glömmer man stänga dörren när man själv ska duscha så sitter det snabbt ngn nedanför dig och försöker få allt vatten på sig. Det är Helmer det




-TJING

Kommentarer
Postat av: Moa Waern

HAHA va kul ;)



aha okej, gör så! :)

2010-09-16 @ 19:07:24
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0