Ibland tror jag att det är djävulens påhitt

...att det finns pipleksaker till hundar. Att vakna upp av dessa gör en inte på gott humör.

Fast, jag kunde inte låta bli att skratta. När Helmer biter i dess pip/skirk sakerna så vet jag inte varför men han börjar pipa/morra/yla (alla tre samtidigt). Låter fruktansvärt roligt ivf :) Ska försöka spela in så ni får höra honom. Det bästa som fins är när han har bitit hål på pipleksakerna - tystnad;) Har aldrig varit med om en hudn som "pratar" så mkt som denna. Golden kanske är såna?

Helmer 9 veckor

Liten börjar bli stor - för snabbt! Igår hoppade han upp i sägen, Jag var chockad Helmer var chockad, han såg ut som ett riktigt fråge tecken som att "Va fan, det här ska ju inte ens gå att göra? :0"


På söndag kommer troligtvis Frida hit och tar kort på lillskiten:) Det är bra för då sliper jag vara så äckligt nervös hela den dagen, fy vad jag hatar all denna stress. Blir galen på kuppen, men allt för Helmers skull!




Är liiite bättre idag så ska ta det lugnt ändå och ikväll blir det kantarell paj och en bra film! Det ni:)


Vad ska ni göra ikväll? Det är ju trots allt fredag:)




-TJING

Kommentarer
Postat av: Hannah

Mamma Elza är en väldigt pratglad hund och våra tidigare Goldisar var pratsamma de med :D

2010-09-24 @ 11:13:17
URL: http://kurtelza.blogg.se/
Postat av: Åsa

hej! vad fin han e din bebis! Jag visade lily bilder på din blogg, hon sa "uu" det betyder nog söt! Fredagskväll som småbarnsmor innebär dans och lyft med liten bebis till halv elva när hon kanske behagar somna på min mage. Kramar från oss!

2010-09-24 @ 17:45:14
Postat av: Zandra

Haha, jag har egentligen ingen uppfattning om hur långt det är. Men jag vet bara att jag måste ditt ;)

Hunden kan du ju ta med, bra socialträning.



Privat träning med en uppföddare är säkert minst lika bra.



Nej trimmare blir det nog inget av med, verkar vara ett riktigt slitsamt yrke.



Ha det gott!

/ Zandra

2010-09-25 @ 20:08:11
URL: http://goldendays.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0