Jag är sjuk :(

Plus att den förbannade bronkiten gör att det känns som att gurgla vatten så fort jag lägger mig ner och ska sova... Tycker jätte synd om mig just nu!
Nej men jag missar så mkt, denna vecka skulle vi ju åka tåg! Damn :/ Det får bli nästa vecka så får jag koncentrera mig på att bli frisk istället.



Just nu är det tuuuusen järn i elden! Våran lägenhet är såld och den bostad vi ville ha kommer troligtvis en rik sthlmare bjuda över, hurray! Not...

Men det kankse inte är så dumt ändå, för jag har hittat två stycken andra lägenheter/radhus som passa Helmer och Nattis 100 gånger bättre:) Båda är markplan med stor terass och inhängnad gräsmatta och nära till skogen. Men ni får vänta och läsa i bloggen hur det kommer gå med det.




Nu ska jag kila ut med Helmer och sen ska jag kolla på ngn film som man gör när man är sjuk. Nej då det är mest för att få tiden att gå, T ska iväg och kika på ett ställe vi ska lägga bud på så jag är mega nervös för jag kan inte följa med själv och se stället utan måste lämna kontrollen till honom :S Men blir nog bra:)





Jag hade mitt huvud på den lilla biten av kudden som fanns kvar, myspys säger Helmer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0