Man får skratt fantt utav att studera Helmers beteende :)

Först och främst måste jag bara ta upp detta som jag nämne förut att Helmer lägger saker i sin vatten skål

Det är inte ofta och inte sällan heller det sker. (Njae mitt ordföråd sa till mig att lagom passade in i denna mening)


Varför? Det är absolut inget som stör eller är ngt problem för det är ju hans egna saker som han lägger där.

Vad har jag hittat då?

- Bollen
- Trossen
- Kattens leksaak
- Tuggben
- Lönn löv

Ja plus alla gose djur som han har. Jag har studerat honom disktret för att se om han kommer på att "Juste jag vart ju lite törstig" Men Nä! Han lägger dem bara där. Sen går han och hämtar en ny leksak att leka med:)




Jag har då aldrig varit med om ngt likande, kanske bara en idé eller ngt som bara händer. Kan ju tillägga att han älskar vatten :) Hoppar man in i duschen och inte stängt till badrumms dörren ordentligt så får man skylla sig själv! Helmer vill oxå duscha:) Ställer sig under och försöker få så mkt vatten som möjligt på sig. Han bara blundar och tycker det är skit kul! Kan ju tillägga att man får torka honom jätte noga i öronen så det inte blir ngn inflammation eller liknande så som han håller på och leker.


Beror det på att han gillar vatten kanske? Ingen aning faktiskt

Riktig tokunge! Idag kommer Lill Frida till Köping :D hittar hons sin mega kamera så blir det massa bilder på lille mannen:) Det visar sig.



-TJING

Kommentarer
Postat av: moa

haha vilka ideer han har x)

Viggo skulle också lägga alla saker på samma plats när han var liten, alla leksaker + våra skor i en hög. Dock var denna hög ute på tomten, kanske lite mer opraktiskt i vattenskålen :P

2010-09-27 @ 22:05:30
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0