Sälen - Lördag

Jag är sjuk :(


Snorig och halsont så idag har jag sovit mest hela dagen. Helmer oxå (när flocken sover så gör han det oxå). Det vart en promenad till fjället runt lunch men sen har han gjort sitt ute på "gräs"mattan vid stugan. Duktig kille att vara lugn när det behövs.


Kan vara bra med såna här lugna dagar för honom oxå så han hinner smälta alla intryck och sova extra mkt.




Bakbenen ser tok låga ut på kortet men så ojämn är han inte - än.. :) Står bara som en krok.


På måndag blir det att avmaska honom inför 12 veckors sprutan oxå. Måste till djurmgazinet för att väga honom innan då, tror han ligger runt 10-11 kg nu!






Nu ska jag ta en treo jag hittade i skåpet och en kopp te (äckel-citron-te) och se om halsen blir bättre.
För i kväll ska vi ju ha Taco kväll! Det kan jag ju inte missa ;P






-Tjing!





Juste, jag ska baka eget hundgodis tänkte jag, på måndag. Har ni ngt recept så lägg in det på kommentarer vett ja:) Kul att testa ngt nytt!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas avmaskningen går bra - och krya på dej!!

2010-09-12 @ 13:18:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: MADDES

Krya på dig!

2010-09-12 @ 13:44:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0