Sälen - Torsdag

(igår alltså)

Helmer älskar verkligen livet här uppe i fjällen! Jag oxå, hit ska jag flytta. Så är det bara :)






Igår var vi ute på fjället (50 meter från stugan) och jag kollade efter lingon. De fanns ju men njae inte tillräckligt för att plocka och ta hem inte. Helmer undrade va fasiken jag höll på med, bären var ju äkliga enligt honom ;)


Lilla flörten:) om man smööörar tillräckligt så kanske?....


.... -Japp det funkade! Matte slängde ut ett godis sök! :)







Jag vet inte om jag är överbeskyddande ? Men jag tycker nog att fast en valp är lös och kan stanna när den vill så blir nog terrängen lite tuff för en liten kille på 10 veckor att gå i all ljung och lingonris så på hemvägen tog vi grusvägen hem:) Han får ju fortfarande traska (för nu är han en stor kille och vill absolut inte bli buren lika mkt som när han var 8 v.) men dock på jämnt underlag.


Det är inte lätt att hålla koll på det lååång öronen ;) Dom gör lite som dom vill



Buuuuuus!!! :) <3

Våran lilla ögonsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0