Sluta växa :(

Plutt är ingen plutt längre... Dock blir han fortfarande skit glad när man säger "beeeeeebiiiis" men han är stor nue. Tessan tycker det går allt för snabbt!


Dock börjar "Jag SKA äta allt som finns ute" minskas *peppar peppar*. Inne går det prima ballerina - men ute ? Valpar undersöker ju allt med munnen och helmer är ett klockrent exempel på det ska ni veta.





Denna vecka skulle vi komma  iväg och åka buss, men det får vänta tills nästa vecka. För på Onsdag drar i till sälen! T&M ska fiska och jag å Helmer behöver miljötränas;) Haha! Ska bli hur skönt som helst att bo i fjällstuga. Vi kommer hem på söndag och då har vi lägenhetsvisningen.





Vill skriva en massa men det får ni kanske veta senare hur det blir, just nu är det hemligt. Super hemligt! Ni får hålla tummarna för oss, tills ni får veta ngt mera:) Jag vet ivf att det är min dröm!





Nej nu höll jag på att säga för mkt. Nu ska jag städa!


-TJING"!



Kommentarer
Postat av: Doktorn

Så där kan man ju inte skriva.. Nu är jag galet nyfiken ju!!!

2010-09-07 @ 15:24:45
URL: http://doktorn.devote.se
Postat av: Mamma

Håller både tummar och tår. Kram

2010-09-07 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0