Svamp svamp svamp! Och en JÄKLA massa REGN!

Det blev en hel del svamp innan stört regnet brakade loss! Usch och fy säger jag bara.

Helmer hade täcke på sig så han sprang glatt runt om kring och förstörde alla fina svampar.

"-HEJ! Vad gör du? Men va då jag får inte gå här? Men Matte! Jag vill ju bli klappad förstår du väl?"

Typ så var Helmer ute i skogen. Jaja finns ju flera svampar att plocka...






Min katt börjar bli fet :O Innan Helmer kom så körde jag apport med henne till som tätt men det får jag ta på mig att jag totalt glömt bort. Vilket dåligt samvete man får... Så nu blir det att ge mjukmat varannan dag istället ( -ja, hon är bortskämd;) )





Nu måste jag åter gå till mitt nya kall här i livet TRADERA! :D



-TJING

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad gör du på tradera då?...köper?

Ja tjocka katter är ju inte bra så försök att minska på maten för kattens skull. Har sett tråkiga exemplar och de har inte mått så bra.



Du har väl inte glömt att rösta idag?



Ha det supergott nu annars denna söndag!

/Sanna

2010-09-19 @ 15:45:15
URL: http://sancha.bloggplatsen.se
Postat av: Daniel

Kissen förstår ju att njuta av livets goda iaf!:)

2010-09-20 @ 08:33:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0