Älskade lilla skrutt unge!

Tänk att man kan älska en hund så himla mkt:)


Jag blir lite arg på mig själv - GUD så mkt fel man gör utan att veta om det! Ja men tillexempel - Helmer drar i kopplet mot mötande människor som vi känner. varför då? Jo för att JAG har gett honom den uppgiften!


Vilken idiot man är:) Haha! Så nu har vi tränat med att mötande människor och besökare än MINA gäster, JAG hälsar först osv osv osv... Tänk va dum man kan vara :) Men problemet som var JAG (inte hunden). Nu tar jag den mötande personen i hand - pratar - Helmer kollar på mig och ber om lov. Vart försvann det där hoppandet?

Okej - möter vi hispiga människor som pratar med Bebis-pipig-skrattig röst då kan han lätta på frambenen men då tycker jag fan att dom får skylla sig själv om dom blir smutsiga;)




Nä egentligen ville jag nog bara skriva att jag älskar min hund:)




-TJING!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0