Frukost är äckligt

Jag har alltid haft svårt för att äta frukost - och nu med LCHF frukost är det ännu värre. Bacon och Ägg. Det tar verkligen emot - tallriken står på bordet och jag sätter mig ner och bloggar istället för att äta.
Som att jag kommer undan det då...nää


Helmer var med till jobbet igår och och tränade. En sak är lite roligt - när jag kastar ngt så kan han släppa den på golvet ibland och vägra ta upp det - men om det är ngn i rullstol som inte kan böja sig då är han super duktig! jag tror verkligen att djuren vet! På rullstolsbundna lägger han upp hakan i knät och väntar tills dom tar saken. Gulle <3


Att hundar har så fruktansvärt lätt att läsa av människor är ju deras stora egenskap - vilket vi kan vara för blockerade att göra desamma ibland. Kanske för att dom inet krånglar till alting? Så som vi har en tendens till att göra?



Nej nu ska jag ta och käka upp den där äckliga frukosten...



-TJING!

Kommentarer
Postat av: moa

ja har också svårt för frukost :/ dock lät ju bacon och ägg riktigt gott 8)



åhh va duktig han är! förståndig kille :)

2011-02-23 @ 20:07:25
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Frukost är bäst! :D Love it...



Förståndig Helmer är.

2011-02-25 @ 07:34:04
URL: http://goldendays.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0