Alla har begåvning - Hur många lingon finns det i världen

Underbara film! Ni måste se den! Jag böla - Kängan böla - bion böla!


Jag är peppad - taggad och på G! Nu sätter jag fart och gör ngt utav livet, det känns skönt - jag vill utvecklas och LEVA!




Om två veckor börjas det - checka av allt, kolla upp ich förbereda. Spikat och klart, få tummen ur arslet! ÄNTLIGEN, jag vågar, jag vill och JAG KAN!


Ni kommer förstå inom den närmsta månaden om vad som kommer hända - Jag är Lycklig :)


No one fucks with ZOHAN :) Tack Kängan för peppningen! Glad Tessan med enormt mkt mera energi <3



-Taggad TJING!



Kommentarer
Postat av: moa

nää nu blir jag nyfiken :O

2011-03-29 @ 15:45:27
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0