Bilder från Helgen:)

Helmer var med till stallet, la ett aktivitets sök till promenaden. Gömde godis lite här och där:)! ROLIGT tyckte H! Sen extra kollade H alla granar ifall matte hade varit där med en korvbit och satt fast i barken;)
Kan säga att han sov rätt gott efter denna helg!










Katína


Tinna


Stallkatt som värmer sig i solen


Sen var både matte och H trötta så en mys stund satt inte fel:) (Typisk Helmer pose det där)


Mys helg med kanon väder! :D


-Nu ska Helmer bada, först en promenad. Samt klippa ur pälsen bakom öronen och "kragen", plus tassar och klor så klart! Sen ska jag städa medan H sover.
Varför vill alltid hunden sova efter ett bad? :)


-TJING

Kommentarer
Postat av: moa

åh han är så fin! Börjar se fullvuxen ut :)



sv: jag vet inte riktigt, jag förstod inte riktigt :/ Men hon skrev nånting om att öronen inte har nån blodcirkulation, så dom är "döda".

2011-03-08 @ 12:19:08
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jättefina bilder. Spänd på hur de ser ut på mig och Kátína. Tack för en trevlig helg. Kram

2011-03-08 @ 17:09:02
Postat av: Tessan

Jag tror du blir nöjd med dem:) Skulle ha tagit många flera för hade bara tre på er... Jag kan ta flera på FREDAG!

2011-03-09 @ 20:07:24
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0